Prekių grąžinimas

Prekių gražinimas
1. Perkant parduotuvėje marijostrobele.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 3 - 10 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
2. Norėdami grąžinti netinkamos kokybės NE MAISTO prekę:
a) Reikia 10 dienų bėgyje būtinai susisiekti el. paštu krosnis@marijostrobele.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
b) Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
c) Prekė turi būti su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
3. Norėdami grąžinti netinkamos kokybės MAISTO prekę:
a) Reikia 3 dienų bėgyje būtinai susisiekti el. paštu krosnis@marijostrobele.lt ir informuoti apie nekokybišką MAISTO prekę. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
b) Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius.
5. Parduotuvė įsipareigoja kuo skubiau, bet ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos išnagrinėti vartotojo nusiskundimą bei sutarti prekės pakeitimo/ pinigų grąžinimo terminus.

Susisiekite su mumis

Adresas

Ulyčios g. 1
Padvarninkų k., 29930 Anykščių r.

Kontaktai

+370 687 87826
krosnis@marijostrobele.lt

Dėl el. parduotuvės užsakymų:
langines@marijostrobele.lt